Vraag

zichtrekening openen

• 11 juli 2018
  • 5 reacties
  • 1120 Bekeken

Hallo, ik heb op donderdag 5 juli een zichtrekening geopend om deel te nemen aan de €50 actie. Ik koos voor de optie om het startpakket (met o.a. de bankkaart) via de post te ontvangen. Ik heb vandaag (een week later, 11 juli) nog steeds niks ontvangen. Is dit de normale verzendtijd, of zou er iets misgelopen zijn bij de post zelf? Of moet mijn aanvraag nog goedgekeurd worden?

Alvast bedankt!

5 reacties

Reputatie 1
Badge
Beste Kelsey,

We hebben momenteel een groot aantal aanvragen door onze actie. We doen ons best om de rekening zo snel mogelijk te openen. Je zal binnenkort een sms ontvangen om de pincode te kiezen en de kaart te activeren. We sturen dan ook de box op.

Groetjes,

Tineke
Hallo, ik heb hetzelfde probleem als Kelsey. Ik heb een zichtrekening geopend op 4 juli. Tot nu - 23/07 - heb ik niks ontvangen. Ik vind het vreemd omdat een vriend van mij heeft haar zichtrekining later dan mij geopend en reeds een startpakket ontvangen.
Badge
Hallo,

Zoals vermeld is het momenteel zeer druk en kan hel langer duren dan de standaardtermijn van één tot twee weken.
Afhankelijk van hoe je vriend een zichtrekening heeft aangevraagd, kan dit sneller gaan.

Indien je de aanvraagnummer of Hello ID doorgeeft, kunnen we altijd de status van je aanvraag eens nakijken.

Groetjes,
^Gre
Hallo,

Bedankt voor een antwoord. MIjn Application number: 4862327

Groetjes,
Daniel
Reputatie 2
Badge +1
Hey,

Bedankt om deze info door te sturen. We hebben doorgegeven aan onze collega's om jouw aanvraag zo spoedig mogelijk te behandelen. De foto's van je identiteitskaart werden goed opgeladen, waarvoor dank.

Mvg,
Enzo

Reageer