Vraag

welkomstactie

• 17 augustus 2019
  • 5 reacties
  • 289 Bekeken

Ik heb mijn kaart en code ontvangen. Verder nog niets geactiveerd of gebruikt of geïnstalleerd. Zijn er deadlines om te voldoen aan de welkomstactie 50 eur ? Deze info is nergens meer te vinden op de website.
Deadline eerste gebruik kaart ?
Deadline installatie app ?
Deadline eerste 25 betalingen ?

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Beste,

De deadline voor het eerste gebruik van de bankkaart in de applicatie was 14 augustus 2019.
De deadline voor de 25 transacties is 14 november 2019.

Mvg,

Hakim
Oei, de deadline van 14/8 is al voorbij, maar het was wel nogal moeilijk om die te halen als de activeringscode voor de kaart pas op 15/8 via sms doorkwam. (Dossier opgestart begin juli, idem bij mijn echtgenote).
Betekent dit dat de welkomstactie (50 eur) voor ons niet meer haalbaar is ?

Mvg
Jo
Reputatie 2
Badge +1
Beste,

Kan je ons even je mailadres of aanvraagnummer doorgeven?
Dan bekijken we even voor jou waar deze vertraging aan te wijten is en hoe het precies zit met de toekenning van jullie welkomstgeschenk.

Mvg,

Hakim
Aanvraagnrs 5817474 en 5817632

Mvg
Jo
Reputatie 2
Badge +1
Beste Joeri,

Bedankt voor je bericht.
Het niet tijdig kunnen activeren van je bankkaart ligt inderdaad aan de laattijdige bestelling hiervan.
Jullie mogen ons beide telefonisch contacteren na 25 transacties, we zullen dan het nodige doen om het welkomstgeschenk manueel toe te kennen.

We zijn bereikbaar op het nummer 02/433.41.41 van 07h00 tot 22h00 op weekdagen en van 09h00 tot 17h00 op zaterdag.

Mvg,

Hakim

Reageer