Vraag

welkomsbonus €50

• 25 mei 2021
  • 3 reacties
  • 28 Bekeken

Hallo,

Eind januari heb ik alles ontvangen voor mijn rekening bij Hello Bank. Door een technisch probleem kon ik pas stortingen doen op deze rekening sinds 10 maart. 

Ondertussen heb ik de rekening actief gebruikt, ik vroeg mij af of ik ook recht heb op de welkomsbonus van €50 en zo ja, wanneer deze gestort zou worden op de rekening.

Alvast bedankt voor de info!

3 reacties

Reputatie 1

Dag @JanVA ,

Ik raad je aan om dit te laten nakijken door het Hello Team, dan kunnen ze bekijken of ze voor jou een uitzondering kunnen maken op de procedure.

Je kan hen het vlotste telefonisch bereiken via de Contact functie in je app.

Groetjes,

Lieze

Dag @JanVA ,

Ik raad je aan om dit te laten nakijken door het Hello Team, dan kunnen ze bekijken of ze voor jou een uitzondering kunnen maken op de procedure.

Je kan hen het vlotste telefonisch bereiken via de Contact functie in je app.

Groetjes,

Lieze

Hey @LiezeH 

Ik vond onderstaande voorwaarden terug via het forum, wat betekent dat de welkomsbonus ook voor mij zou gelden aangezien ik voldoe aan de voorwaarden. Met welke reden moet ik contact opnemen met de helpdesk?

Alvast bedankt voor de feedback.

Kort samengevat:

Je had vooraf nog geen Hello(4You) rekening

Je hebt je rekening geopend via de actie

Voor 07/03/2021 heb je je rekening geactiveerd via je Hello bank! app

Voor 14/04/2021 heb je 25 transacties van minimum 1 euro uitgevoerd op je rekening

Reputatie 1

Dag @JanVA ,

Als je in maart al je transacties hebt uitgevoerd maar nog geen 50 euro hebt ontvangen, laat je dit best nakijken door het Hello Team.

Groetjes,

Lieze

Reageer