Vraag

viking punten

• 10 maart 2020
  • 3 reacties
  • 1170 Bekeken

Hallo,ik heb vandaag 1 viking punten ontvangen bij de maandelijkse afsluiting.

Nochtans heb ik 18 verrichtingen (betalingen) de laatsteuitgevoerd tijdens maand.

Dan zou ik toch het max. van 5 viking punten moeten ontvangen?

3 reacties

Reputatie 1

Hallo @Jijibken 

Heb je die 18 verrichtingen allemaal in februari uitgevoerd, waren ze allemaal met de debetkaart van de rekening die je koppelde aan Mobile Vikings en vonden ze ook plaats nadat je je rekening koppelde? 

Hallo YannickB,

Tot 29 februari stond de teller van online betalingen op 10, 18 was het tussen 13 februari (koppeling hellobank met mobile Vikings account) en 8 maart.

Een medewerker van het hello team zei me vandaag dat het alleen telt bij betalingen in winkels (?),

dus niet bij overschrijvingen en betalingen aan benzinestations, drankautomaten...?

Nochtans staat duidelijk in het reclamefilmpje vermeld "bij alle online betalingen"

Reputatie 1

@Jijibken Alle betalingen die uitgevoerd werden met je debetkaart tellen mee. Dus ook betalingen aan benzinestations, drankautomaten, webshops, betalingen via Apple Pay, … .De enige voorwaarde is dat je debetkaart gebruikt werd.

Overschrijvingen tellen niet mee, want die vertrekken rechtstreeks van je zichtrekening en zijn niet gelinkt aan je debetkaart.

Verder loopt een normale periode altijd van de 1ste dag van de maand tot en met de laatste. De punten krijg je vervolgens op de 10de van de volgende maand.

Omdat de link met Mobile Vikings bij jou nog maar net geactiveerd werd, liep jouw eerste periode van 10 februari (vanaf het tijdstip van activatie) tot en met 29 februari.

Als je gedurende die periode meer dan 2 betalingen met je debetkaart uitvoerde, dan kan je ons best even bellen via 02 433 41 41 zodat we de link tussen jouw rekening en Mobile Vikings na kunnen kijken.

Reageer