Vraag

Uitbetaling actie 50 EUR

• 25 juli 2018
  • 6 reacties
  • 2096 Bekeken

Beste,

In mei heb ik een zichtrekening bij Hello bank gemaakt met de actie 50 euro gratis.
Onlangs hebk ik de 25 verrichtingen bereikt. Wanneer kan ik de 50 euro verwachten?

Met vriendelijke groeten

Bram

6 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Dag Bram,

Het welkomstgeschenk van 50 EUR wordt gestort twee à drie weken na de 25ste verrichting.

Indien deze termijn bij jou al verstreken zou zijn, kan je ons altijd even bellen op het nummer 02 433 41 41 en dan kijken we dit na voor jou. Je kan ons bereiken op weekdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

Mvg,
Enzo

Ik zit al aan 4 weken .. nog steeds niets.

Reputatie 1

Hallo @TOA 

De info in bovenstaand bericht dateert van 2 jaar geleden en is wat verouderd. De stortingen gebeuren nu ten laatste op de 20ste dag van de maand volgend op de maand waarin je de 25ste transactie deed.

Wacht je al langer, dan raad ik je aan om ons te bellen op 02 433 41 41 zodat we zicht op jouw gegevens hebben.

Hallo @TOA 

De info in bovenstaand bericht dateert van 2 jaar geleden en is wat verouderd. De stortingen gebeuren nu ten laatste op de 20ste dag van de maand volgend op de maand waarin je de 25ste transactie deed.

Wacht je al langer, dan raad ik je aan om ons te bellen op 02 433 41 41 zodat we zicht op jouw gegevens hebben.

Beste,

Het is nu 20 december 2020, dat is de 20ste dag volgend op de maand waarin de 25 transacties gedaan zijn. En nog steeds niets...

Hey @TOA ,

Mijn excuses voor het laattijd antwoord. Heb je dit telefonisch al laten nakijken?

Groetjes,

Lieze

Hey @TOA ,

Mijn excuses voor het laattijd antwoord. Heb je dit telefonisch al laten nakijken?

Groetjes,

Lieze

jazeker, het is uiteindelijk in orde gekomen.

toch bedankt

TOA

Reageer