Vraag

Tweede zichtrekening openen

• 3 februari 2019
  • 3 reacties
  • 317 Bekeken

Beste,

Ik heb momenteel een hello bank zichtrekening en nog een woonsparen spaarrekening van bnp. Is het mogelijk om een tweede gratis hello bank zichtrekening te openen (voor transacties die ik apart wil houden)?

Zoja, hoe doe ik dit juist?

Alvast bedankt,

Met vriendelijke groeten,
Niels

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Beste Niels,

Dit is inderdaad mogelijk en vrij eenvoudig.
Je download simpelweg de Hello bank applicatie en meld hierop aan met je bankkaart en kaartlezer.
In het beginscherm ga je kunnen klikken op "product toevoegen" of "+" (afhankelijk van je type toestel).
Vervolgens kan je een zichrekening selecteren en dit nog even bevestigen met de kaart en kaartlezer.
De nieuwe zichtrekening zal onmiddellijk zichtbaar zijn en de bankkaart volgt een weekje later.

Indien het je niet lukt om dit zelf te doen, kunnen wij de extra zichtrekening ook manueel voor je openen.
Je kan ons hiervoor telefonisch contacteren op het nummer 02/433.41.41. We zijn bereikbaar van 07h00 tot 22h00 op weekdagen en van 09h00 tot 17h00 op zaterdag.

Met vriendelijke groet,

Hakim
Bedankt Hakim.

Moest nog iemand dit in de toekomst willen proberen op iphone: klik rechtsonder op "Meer", vervolgens "Onze producten" om dan "Een gratis Hello Zichtrekening" te selecteren en aan te vragen.

(ik zag niet meteen ergens een '+' of 'Product toevoegen')
Badge
Beste Niels,

Ok bedankt voor de feedback!

Groetjes, ^Gre

Reageer