Vraag

Paasactie gratis 50 euro

• 9 mei 2018
  • 4 reacties
  • 2695 Bekeken

Ik vroeg 14 april een zichtrekening aan om te profiteren van de paasactie. Ik kreeg echter pas 3 mei een activatiecode toegestuurd en las ergens dat je rekening voor 30 april geactiveerd moest zijn om de 50 euro toegestuurd te krijgen. Kan ik dan niet meer van de actie profiteren ookal kreeg ik de activatiecode te laat?
Mijn aanvraagcode is 4651647
alvast bedankt

4 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Dag Kaat,

De aanvraag moest gebeuren voor 30 april. Aangezien je de aanvraag op 14 april hebt gedaan, zit je wel degelijk in de actie. De rekening activeren via onze app dien je te doen voor 31 mei 2018. De laatste voorwaarde is dat je dan 25 transacties moet uitvoeren op je zichtrekening voor 31 augustus 2018. Wanneer je dit allemaal op tijd hebt gedaan, zal je de 50 euro ontvangen op je zichtrekening.

Groetjes,
Sanne
Dag Sanne,

Ik heb ongeveer dezelfde vraag als Kaat;
Ik heb mijn aanvraag van de zichtrekening gedaan op 30/04/2018.
Nu zijn er wat dingen fout gelopen tijdens de procedure (opsturen contract duurde langer dan verwacht/misverstanden met activatie/bankkaart ging verloren in de post), wat maakt dat ik mijn eerste transactie pas heb kunnen doen op 05/06/2018.
Zou u mij kunnen bevestigen dat ik nog steeds in aanmerking kom voor de 50 euro van deze paasactie?
Mijn aanvraagcode is 4706576

Bedankt!
Jebbe
Reputatie 1
Badge
Beste Jebbe,

We hebben de rekening nog geopend voor eind mei. Je komt dan nog in aanmerking voor de actie. Het moet je allereerste Hello rekening zijn en er moeten 25 transacties gebeuren op de rekening voor 31/08 van minimum 1 euro. Binnen twee tot drie weken na de laatste transactie zou je de 50 euro moeten ontvangen.

Groetjes,

Tineke
Ok bedankt!

Reageer