Vraag

Openen Hello bankrekening: Hello box & telefooncode ontvangen, waar blijft mijn kaart?

• 6 januari 2017
  • 5 reacties
  • 2759 Bekeken

Hoi hoi,
Enkele weken geleden heb ik een Hello bank! account geopend.
Tot op heden heb ik
- Een Hello Box ontvangen (kaartlezer + handleiding)
- Via code ontvangen per sms telefonisch een pincode gekozen
- Een persoonlijke telefoon code (nieuwe brief)

Ik vroeg mij af of mijn bankkaart nog onderweg is of ik iets heb gemist.

Bedankt,
Piraat

PS: Wanneer komen er kosten op mijn rekening? Is dit vanaf het eerste bedrag gestort wordt?

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Hello,

Kan je ons je aanvraagnummer even doorgeven zodat we het kunnen bekijken?
Wanneer heb je de pincode juist gekozen? De bankkaart komt een 4tal bankwerdagen later thuis toe. Het is dus normaal dat je deze als laatste stap ontvangt.

Een Hello rekening is volledig gratis net als het gebruik ervan. Kosten hierop zijn er dus niet tenzij je ander product aanvraagt waaraan wel kosten zijn verbonden of wanneer je de bankkaart moet vervangen wegens verloren.

Groetjes,
Sanne
Hi Sanne,

Bedankt voor je duidelijke antwoord.

Nummer van de aanvraag: 3674765
Datum pincode gekozen: woensdag 4 januari (niet 100% zeker)

Zoals je al aangeeft, zal mijn kaart waarschijnlijk deze week in de bus liggen. Vind het enkel wat overdreven dat ik hiervoor 3 verschillende brieven in de bus krijg (nl. Hello box, telefooncode én bankkaart in aparte zending).

Grtz,
Piraat
Reputatie 3
Badge +1
Hello,

De bankkaart wordt pas verstuurd na het kiezen van de pincode terwijl de andere zaken al eerder worden verzonden vandaar dat je verschillende brieven ontvangt. We willen je immers voldoende tijd geven om de pincode te kunnen kiezen van de bankkaart. Omwille van de veiligheid wordt een bankkaart ook steeds apart verstuurd en niet met andere geheime codes of producten.

Vermoedelijk zal je de bankkaart inderdaad deze week ontvangen. Indien dit niet het geval is, kan je ons best daarna even bellen op het nummer 02 433 41 41 van 7 tot 22u op weekdagen en op zaterdag van 9 tot 17u.

Groetjes,
Sanne
Hello ik heb ook een kaart maar mijn pincode heb ik niet gekregen en tijdens geldautomaat insteken vraagt mijn kaart code maar heb er geen op gezet dat is wat raar voor mij ben al heeltijd aant sukkelen kan u mij eventjes helpen ?
Reputatie 2
Badge +1
Beste Kaya,

Bedankt voor je bericht.

Via dit kanaal hebben we helaas geen toegang tot je persoonlijke gegevens.
We kijken dit echter graag voor je na en nemen onmiddellijk de gepaste actie als je ons even telefonisch kan contacteren.
We zijn bereikbaar op het nummer 02 433 41 41 van 7 tot 22u op weekdagen en op zaterdag van 9 tot 17u.

Met vriendelijke groet,

Hakim

Reageer