Mijn ervaring met Hello Bank!

• 22 februari 2019
  • 0 reacties
  • 190 Bekeken

Wel, ik heb me ook laten verleiden om een Hello Bank! zichtrekening te openen. Eerst en vooral omdat mijn huidige Bank een beetje een conservatief karakter heeft. Zo was die bank vrij laat met het ontwikkelen van een mobiele app. Dus ik vrees dat deze niet zo snel Apple Pay zal ondersteunen. De dag van vandaag is er bij die bank nog steeds geen mogelijkheid om contactloos te betalen.

Dus Hello Bank! was de oplossing. Meteen snel online een formulier ingevuld en een paar weken later kan ik aan de slag. Alles werkt zoals je zou verwachten. Geld op de rekening storten, geld afhalen en betalen in de winkel allemaal geen probleem. Dat is ook hetgeen je verwacht niet?

Maar komaan...van dat hippe en trendy gedoe dat achter Hello Bank! zit moet je gewoon werken met een app die helemaal op niets trekt. Het ziet er niet uit, het werkt niet aangenaam en ga zo maar door. Zelfs mijn conservatieve bank heeft een app die er veel aantrekkelijker uitziet! Je zou dan toch van een online bank verwachten dat de app gewoon uiterst goed is, niet?

Verder heb ik problemen met het koppelen van mijn Vikingpunten. Want als ik het nu zo wat begrijp kan je enkel maar aan één zichtrekening één Vikingaccount koppelen. Wel vervelend want ik deel met mijn partner de rekening. We hebben dus twee bankkaarten en toch is het niet mogelijk om onze twee Vikingaccounts te koppelen aangezien je de melding al krijgt dat er op die zichtrekening al een Vikingaccount is gekoppeld. Dat is eigenlijk niet logisch. Aangezien de rekening volledig gratis zijn zou je per bankkaart een Vikingaccount moeten kunnen koppelen, niet? Overigens staat dat niet zo goed vermeld op de website.

De grootste frustratie zit toch gewoon in de app. Daar is nog enorm veel werk aan!!

0 reacties

Geen reactie

Reageer