Vraag

kaartlezer

  • 20 september 2019
  • 5 reacties
  • 536 Bekeken

Beste,
Ben net klant geworden bij Hello bank en heb ondertussen mijn bankkaart gekregen maar geen kaartlezer. Zouden jullie er eentje willen opsturen aub?

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Dag Olivia,

Kan je ons hierover even bellen als je wil?
Op die manier kunnen we je adresgegevens checken en je een nieuwe kaartlezer bezorgen.

Ons telefoonnummer is 02 433 41 41 (optie 2 in het keuzemenu).
Je kan ons bereiken op weekdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

Mvg,
Enzo

Hallo,

Mijn kaartlezer heeft het begeven. Hoe kan ik een nieuwe bestellen ? 

 

Alvast bedankt

 

 

Reputatie 1

@Dirk Haesen Dat kan telefonisch via 02 433 41 41.

Hallo, 

Ik heb een bankkaart ontvangen maar nog geen kaartlezer. Zou deze alsnog opgestuurd kunnen worden? 

Met vriendelijke groet, 

Sterre Berger

Reputatie 1

@Sterre Ik heb je klantnummer uit je bericht verwijderd. Persoonlijke bancaire info zet je best nooit publiekelijk online.

Mijn collega’s en ik kunnen via dit platform jammer genoeg geen kaartlezers opsturen, want we hebben geen toegang tot jouw gegevens.

Je kan een nieuwe kaartlezer alvast wel telefonisch via 02 433 41 41 aanvragen.

Groetjes.

Reageer