Beantwoord

geld opnemen via unibet

• 25 november 2020
  • 1 reactie
  • 120 Bekeken

Beste, ik heb enkele dagen geleden geprobeerd om geld op te nemen via unibet. Toen ik echter mijn rekeningnummer invoerde herkende deze het niet. Komt dit eventueel doordat ik een helobank rekening heb en de betaalsector van unibet gelegen is in de UK? 

Mvg

icon

Beste antwoord door YannickB 26 november 2020, 11:17

Hallo Kobe,

Je stelt die vraag best even aan Unibet. Het is mogelijk dat zij enkel stortingen op rekeningen in de UK toestaan, of dat je een bepaald formaat van rekening moet gebruiken.

Omdat wij geen zicht op hun systemen en procedures hebben, kan ik je daar jammer genoeg zelf geen info over geven.

Qua structuur is er alvast geen verschil tussen een rekeningnummer bij onze bank en rekeningnummers bij andere Belgische banken.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 1

Hallo Kobe,

Je stelt die vraag best even aan Unibet. Het is mogelijk dat zij enkel stortingen op rekeningen in de UK toestaan, of dat je een bepaald formaat van rekening moet gebruiken.

Omdat wij geen zicht op hun systemen en procedures hebben, kan ik je daar jammer genoeg zelf geen info over geven.

Qua structuur is er alvast geen verschil tussen een rekeningnummer bij onze bank en rekeningnummers bij andere Belgische banken.

Reageer