Vraag

Bankkaart nog steeds niet ontvangen

  • 16 april 2019
  • 1 reactie
  • 327 Bekeken

Geachte mevrouw, geachte heer,

Ongeveer twee maanden geleden opende ik een rekening bij u (referentie 5384762). Nadat de aanvraag positief beoordeeld werd, ontving ik een welkomstpakket met informatie, alsook een maand geleden een brief met geheime telefooncode (in geval van het contacteren van de helpdesk). Ik ontving echter nog steeds geen bankkaart/sms voor het instellen van een geheime code. Is het mogelijk dat de aanvraag ergens vastgelopen is? Indien u extra informatie nodig heeft voor het voltooien van de aanvraag, bezorg ik u deze graag.

Alvast hartelijk dank voor uw hulp.

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Beste Stef,

Dit is inderdaad omwille van een nalatigheid van een van onze medewerkers.
We hebben dit hier rechtgezet en je mag spoedig een SMS verwachten met de uitnodiging om een PIN-code te kiezen.
Ongeveer een weekje later mag je je bankkaart in de brievenbus verwachten.

Onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Hakim

Reageer