Beantwoord

Bankkaart?

• 28 mei 2021
  • 2 reacties
  • 45 Bekeken

Beste

7 mei 2021 heb ik een aanvraag ingediend voor een hello bank kaart. Het nummer van de aanvraag was de volgende: 18146029.

Daarna heb ik een contractuele overeenkomst in de brievenbus gekregen. Hier zat geen kaart. De kaartlezer zat er wel bij. De overeenkomst heb ik dan op aanvraag ondertekend en terug verstuurd naar jullie via de envelop die werd meegegeven. Het referentienummer hier was de volgende: 18146029.

Dan heb ik 26 mei 2021 een sms gekregen om mijn pincode in te stellen. Dat heb ik gedaan.

Nu (28 mei 2021) heb ik een document ‘ontdek je beveiligde telefooncode’ in de bus gekregen, maar nog steeds zonder de bankkaart…

Is er ergens iets misgelopen? Uiteindelijk (bijna) een maand lang moeten wachten op de kaart vind ik een jammere zaak. Hopelijk kunnen jullie me helpen en me zo snel mogelijk de kaart opsturen.

Groeten

Gilles Vanpeteghem

icon

Beste antwoord door LiezeH 31 mei 2021, 11:46

Dag @Gilko ,

Alvast welkom bij onze bank! Je mag je kaart een week na het kiezen van de pincode verwachten. Deze zal dus in de loop van deze week aankomen.

Groetjes,

Lieze

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1

Dag @Gilko ,

Alvast welkom bij onze bank! Je mag je kaart een week na het kiezen van de pincode verwachten. Deze zal dus in de loop van deze week aankomen.

Groetjes,

Lieze

Dag @LiezeH 

Ik heb de kaart zojuist in de brievenbus gehad ;-) 

Thanks

Groeten

Gilles

Reageer