Vraag

activatie kaart

  • 16 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 1287 Bekeken

Ik wou mijn kaart activeren maar dit wilt niet lukken. Ik probeerde mij ook aan te melden op de app maar ik kreeg de melding dat mijn kaart geblokkeerd is. Ik heb gebeld naar de hulplijn, de meneer zei dat hij mij hier niet mee kon helpen.
Moet ik een nieuwe kaart bestellen?

2 reacties

Beste Joke,

In tegenstelling tot wat je te horen hebt gekregen, kan je bankkaart wel degelijk geactiveerd worden na telefonisch contact met ons.
We nodigen je daarom uit ons even opnieuw op te bellen op het nummer 02/433.41.41, we zijn bereikbaar van 07h00 tot 22h00 op weekdagen en van 09h00 tot 17h00 op zaterdag.

Mvg,

Hakim

Geachte,

nieuwe klant en dien mijn kaart te activeren via gsm.

Groot probleem we wonen pal op de grens en KPN neemt hier alles over.

Ook totaal geen ontvangst, dus we hebben geen gsm.

Bij opening van een nieuwe rekening van mijn echtgenote is dat zonder gsm gebeurt.

Er is een bediende van uw bank ter plaatse geweest.

 

Dus wat nu?

 

Mvg.

 

Ron

 

 

Reageer