Vraag

50 euro actie

• 12 november 2018
  • 7 reacties
  • 1614 Bekeken

Beste,

Kom ik nog in aanmerking voor de 50 euro actie? Ik denk dat ik de app nog niet geactiveerd heb, maar ben niet zeker of dit vereist was. Ik weet dat ik 25 transacties moet doen van minstens 1 euro voor 18/11/2018.

Mijn aanvraagnummer is 5036126.

Hartelijk bedankt.
Cedric

7 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Dag Cedric,

Om nog in aanmerking te komen dien je de rekening te activeren voor 16/12/2018. Dit moet je doen door een handtekening te plaatsen met je kaart in de app. Daarna moet je inderdaad 25 transacties uitvoeren van min. 1 euro en dit voor 17/03/2019.

Groetjes,
Sanne
Heb nog steed 50e niet gekregen en Al meer Dan 25verichtingen gedaan
Reputatie 2
Badge +1
Beste Cindy,

Jij hebt helaas je aanvraag voor een zichtrekening gedaan in een periode waarin er geen promotiecampagne van toepassing was.
Bijgevolg maak je dan ook geen recht op het welkomstgeschenk.

Bedankt voor je begrip.

Mvg,

Hakim
Hallo, ik heb ook onlangs mijn kaart ontvangen en ik vraag mij ook af wanneer ik mijn 50 euro zou kunnen ontvangen? ik heb ook van een vriend gehoord dat de 25 verichtingen niet meer van toepassing zijn?
Reputatie 2
Badge +1
Beste Kristian,

Zou je je aanvraagnummer of klantnummer even kunnen meegeven?
Dan zullen we bekijken in welke promotiecampagne je juist bent opgenomen en of je nog iets dient te ondernemen om het welkomstgeschenk te ontvangen.

Mvg,

Hakim
Ik ben ook klant geworden tijdens een actie van € 50 maar heb nu pas alles aangekregen en geactiveerd, welke bromcampagne telt voor mij
18881 28775
Reputatie 2
Badge +1
Dag Annemie,

Voor jou is de promotiecampagne zonder voorwaarden van toepassing. Je dient met andere woorden niets meer te ondernemen. Uiterlijk binnen 3 weken zal het welkomstgeschenk automatisch op je zichtrekening gestort worden.

Met vriendelijke groet,

Hakim

Reageer