Vraag

50 euro

• 1 juni 2018
  • 3 reacties
  • 1052 Bekeken

Hallo
Ik heb laatst over de actie gelezen dat je recht hebt op vijftig euro als je een bankkaart aanmaakt, mits enkele voorwaarden. Ik heb ondertussen mijn bankkaart ontvangen en heb hier een bedrag opgezet. Nu vroeg ik mij af hoeveel verrichtingen ik moet uitvoeren, vooraleer ik de vijftig euro zou ontvangen.

3 reacties

Reputatie 1
Badge
Beste Christophe,

Bij onze laatste actie moest je een aanvraag indienen tussen 19/03 en 30/04. Het moet je allereerste zichtrekening zijn bij Hello bank. De handtekening moest geplaatst zijn voor 31/05. Je moet dan nog 25 transacties doen met de rekening voor 31/08. Binnen een paar weken na de laatste transactie zal je de 50 euro ontvangen op de rekening.

Groetjes,

Tineke
Beste Tineke

Met het plaatsen van de handtekening wordt er de handtekening op de bankkaart zelf bedoeld of waar moest dit gebeuren? Alvast bedankt
Reputatie 1
Badge
Beste Chrstophe,

We bieden onze excuses aan voor het late antwoord.

Heb je een papieren contract opgestuurd? Het contract moet dan toegekomen zijn voor 31/05. Als je zonder papieren contract gewerkt hebt, moest de handtekening voor 31/05 gebeurd zijn in de app met de bankkaart en de kaartlezer.

Groetjes,
Tineke

Reageer