50€ actie

• 4 maart 2019
  • 5 reacties
  • 272 Bekeken

Beste
Ik verdenk hello bank van een reklame stunt die hun niets kost,er worden gewoon geen 50€ bonussen uitgedeeld we worden dus met zijn allen bij de neus genomen.als ik al die reacties zie heeft er dus nog niemand iets gezien .
Er wordt ook geen informatie verstrekt over deze actie,en enkel verwarring gezaaid over de eind datum van de actie,soms loop deze af eind november 2018 maar soms ook op 17/03/2019 .
Wees eens duidelijk in julie acties of mogen we het niet weten?
Gelukkig is er nog twitter om iedereen te verwittigen over deze oplichting’s praktijken als dat nodig moet blijken
Graag open kaart en informatie nu en snel

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Dag Marc,

We verduidelijken hierbij graag onze acties want die zijn voor alle duidelijkheid weldegelijk legitiem. Het welkomstgeschenk van 50 EUR wordt ook telkens uitbetaald indien aan de voorwaarden voldaan werd.

- Er liep vorig jaar een actie waarbij je een aanvraag voor een nieuwe rekening kon doen in de periode van 24/09/2018 tot en met 11/11/2018. Als je nadien de rekening activeerde voor 17/12/2018 en vervolgens minstens 25 verrichtingen uitvoerde met deze rekening voor 18/03/2019, zal er 50 EUR worden uitbetaald.

- Eind vorig jaar hebben we opnieuw een actie opgestart waarbij je een aanvraag voor een nieuwe rekening kon doen in de periode van 17/12/2018 tot en met 27/01/2019. Als je nadien de rekening activeert voor 16/03/2019, ontvang je eveneens 50 EUR.

De uitbetaling gebeurt steeds twee à drie weken na het voldoen aan de voorwaarden. De actie is tevens enkel geldig indien dit om je eerste rekening bij Hello bank gaat. De actievoorwaarden vond je steeds terug op de webpagina waar je een aanvraag kon indienen.
Indien je dit graag specifiek in jouw geval laat nakijken, kan je ons telefonisch bereiken op het nummer 02 433 41 41. We zijn er op weekdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

Mvg,
Enzo
Ok dit is een duidelijke info
Er circuleren zo veel verschillende versies online
Dat het verdacht begint te lijken
Dank voor de duidelijkheid
Marc vb
Reputatie 2
Badge +1
Graag gedaan, Marc!
Mocht er nog iets zijn, laat maar horen.

Mvg,
Enzo
Beste Enzo,

Ik lees dit:

Eind vorig jaar hebben we opnieuw een actie opgestart waarbij je een aanvraag voor een nieuwe rekening kon doen in de periode van 17/12/2018 tot en met 27/01/2019. Als je nadien de rekening activeert voor 16/03/2019, ontvang je eveneens 50 EUR.

Ik heb beide acties voltooid. Wanneer mag ik de 50 euro verwachten aub?

Kan u desgevallend de volledige actievoorwaarden nog eens doorsturen aub? Want die zijn niet meer terug te vinden.

Vriendelijke groeten,
Reputatie 2
Badge +1
Beste Brenda,

Je zal je welkomstgeschenk uiterlijk binnen twee weken automatisch op je zichtrekening ontvangen.
Je hoeft hier verder geen enkele actie meer voor te ondernemen.

Mvg,

Hakim

Reageer