Vraag

Beter overzicht aanvraag digital lening

• 14 december 2018
  • 2 reacties
  • 650 Bekeken

Hey,

Is er een betere manier om een opvolging/ETA notice te hebben van dergelijke lening. Mijn aanvraag (990762238189) is recent gestart en alle documentatie is aanwezig en aangekomen tot zover ik begrijp. Enkel tot noch toe had ik nooit bevestiging gekregen dat er iets aankwam of bvb. mijn adresbewijs aangekomen was. Hiervoor moest ik bellen, want ik kreeg een mail waar er stond dat ik documentatie vergeten was, gevolgd door een lege bullet point.

Dankzij het bellen weet ik dat sinds eergisteren de aanvraag verwerkt wordt, maar ik hoop dat er bij verder nieuws mails gestuurd worden o.i.d. want bellen en om de zoveel tijd het aanvraag process gaan bekijken zie ik niet bepaald zitten. :)

Dat het wat langer kan duren vind ik niet erg, maar graag heb ik wel ongeveer een notie van hoe lang tegenover radiostilte.

Alvast bedankt.

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Dag Nico,

De verwerking van onze leningen gebeurt door Alpha Credit. De documentatie komt bij hen aan. Van zodra ze dit verwerkt hebben en alles is orde, ontvang je normaal gezien bericht dat het geld weldra op je rekening zal staan. Alpha Credit kan altijd bereiken via direct@cetelem.be. Uiteraard begrijpen we dat je graag op de hoogte gehouden wilt worden. Deze feedback geven we dan ook zeker aan hen door!

Groetjes,
Sanne
Dag Sanne,

Dankjewel voor de info. De aanvraag is ook enkel op Hello Bank op te volgen en niet op Alpha Credit site, maar dat terzijde, hartelijk dank voor het doorgeven en de informatie en alvast een fijne avond verder.

Reageer