Vraag

ERROR: Itsme: "Uw identiteitsgegevens zijn nog niet gevalideerd. Ga hiervoor langs in een kantoor en probeer opnieuw nadat uw gegevens verwerkt zijn. Dit kan tot 3 werkdagen duren."

• 8 april 2018
  • 1 reactie
  • 1730 Bekeken

Beste

Ik zou graag de itsme app gebruiken om in te loggen. Bij het activeren van itsme voor hellobank krijg ik echter deze error: "Uw identiteitsgegevens zijn nog niet gevalideerd. Ga hiervoor langs in een kantoor en probeer opnieuw nadat uw gegevens verwerkt zijn. Dit kan tot 3 werkdagen duren.". Bij mijn weten heeft hellobank geen kantoren. De itsme app werkt wel voor andere toepassingen, ook kan ik perfect inloggen aan de hand van mijn kaartlezer om overschrijvingen te maken.

Mvg

1 reactie

Beste,

Dit ligt aan het feit dat jullie klant zijn geworden via een internetaanvraag. Er heeft bijgevolg nooit een face-to-face contact plaatsgevonden en dit is een noodzakelijke voorwaarde voor het correct kunnen configureren van “Itsme”.

Hoe los je dit op? Je dient langs een BNP Paribas Fortis kantoor te gaan met je identiteitskaart. De collega’s aan het loket zullen weten wat hun te doen staat.

Mvg,

Hakim

Reageer