Vraag

Uw tarieven, openingsuren & e-mail.

• 4 april 2019
  • 2 reacties
  • 100 Bekeken

Hey Hello bank,

Zonet probeerde ik te telefoneren (do. 4 april 2019 om +/- 17.20 u.) maar helaas kreeg ik de melding dat jullie gesloten waren, echter op uw website staat „open".
Het lukt me niet om uw tarieven te bekijken op uw website ( https://www.hellobank.be/information/500?aspxerrorpath=/docs/default-source/products/h10015/nl-a.pdf )
Tenslotte klikte ik in uw e-mail op „stel jezelf voor" maar deze link werkte ook niet.

Groeten, Thomas

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Dag Thomas,

Als je ons nummer belt, heb je twee keuzes. Druk je op één, dan kom je bij onze administratieve dienst uit en deze is open van 9u tot 17u. Druk je op twee, kom je bij onze contact centre medewerkers uit en deze zijn bereikbaar van 7u tot 22u op weekdagen.

We zijn ons inderdaad bewust van de foutmelding die je op onze website krijgt wanneer je de tarievenlijst probeert te bekijken.
Er wordt spoedig aan een oplossing gewerkt. Alvast onze excuses voor het ongemak.

We kunnen je dit document eventueel via mail doorsturen als je wil. Je kan hierover een mail sturen naar info.be@hellobank.com.

Groeten,
Enzo
Hey Enzo,

Bedankt om te antwoorden, ik zal wachten tot de tarievenlijst terug op de website staat.

Groeten, Thomas

Reageer