Vraag

Storting geweigerd

• 20 februari 2019
  • 7 reacties
  • 207 Bekeken

Ik heb net mijn Hello bank! Zichtrekening. Meteen van dag 1 een storting gedaan met mijn oude vertrouwde bank zodat ik aan de slag kon gaan.

Echter vandaag merk ik dat deze storting is mislukt. Mijn oude bank zegt ‘onuitvoerbare opdracht’. Nochthans is mijn rekeningnummer BE... perfect ingevuld.

Was ik iets te snel met te storten en was dit nieuw rekeningnummer nog niet overal bekend? Of is er iets anders aan de hand?

7 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Beste Neovo,

Je dient je bankkaart in combinatie met je kaartlezer te gebruiken om een profiel aan te maken in onze applicatie op je smartphone of tablet. Het is pas daarna dat de rekening actief is en je hier geld naar kan overmaken.

Met vriendelijke groet,

Hakim
Euh dat is allemaal gebeurd. Ik kan in de app perfect inloggen en mijn saldo bekijken. Jammer genoeg blijft die dus op 0 staan aangezien mijn storting niet uitgevoerd kon worden.
Reputatie 2
Badge +1
Is het de app van BNP Paribas Fortis of deze van Hello? Het is namelijk verplicht deze van Hello die je dient te gebruiken.
Ik heb alles met de Hello app gerealiseerd. Ik kan perfect inloggen met mijn kaart op de app of zelfs via de website van hellobank. Ik denk dus dat alles wel goed is geactiveerd.
Reputatie 2
Badge +1
Beste Neovo,

In dat geval mag je ons even telefonisch contacteren op het nummer 02/433.41.41. We kijken dan graag voor je na wat er precies aan de hand is en hoe we dit het snelste oplossen voor jou.
Alvast onze excuses voor het ongemak.

Mvg,

Hakim
Gisteren nogmaals exacte dezelfde storting gerealiseerd en deze keer is her wel gelukt.

Ik vermoed dat die gloednieuwe rekening nog niet bekend was bij mijn oude vertrouwde bank.
Reputatie 2
Badge +1
Beste Neovo,

Fijn om te horen dat het nu opgelost is!

Mvg,

Hakim

Reageer