Vraag

Rekening activeren lukt niet

  • 25 mei 2020
  • 3 reacties
  • 609 Bekeken

Goedemiddag,

ik heb sinds een aantal weken een rekening, echter is deze nog niet actief. Ik heb reeds ingelogd op de website en op de app en kan daar allerlei acties uitvoeren. Wanneer ik echter geld probeer over te schrijven vanuit KBC krijg ik de melding dat dit niet lukt dus vermoed ik dat de rekening nog niet actief is. Welke stappen zou ik nog moeten ondernemen om dit in orde te krijgen?

mvg


3 reacties

Hey @Wesley De Bruyne ,

Om je rekening te activeren is het belangrijk dat je de Hello Bank app installeert op je smartphone.

Is dit reeds gebeurd?

Groetjes, 

Lieze

Hey @LiezeH ,

yep, geïnstalleerd en reeds ingelogd, heb er zelf een spaarrekening mee kunnen openen (die hoewel de zichtrekening wel gemeenschappelijk is dan weer niet gemeenschappelijk is btw ;) )

 

Ik kan kennelijk alles doen behalve geld ontvangen, wat niet bepaald praktisch is :P

Hey @Wesley De Bruyne ,

 

Dit is inderdaad niet de bedoeling, ik kan me inbeelden dat dit niet handig is.

Heb je hiervoor al telefonisch contact opgenomen?

Het kan bijvoorbeeld zijn dat er iets is misgelopen bij de validatie van jouw identiteitskaart.

 

Groetjes,

Lieze

Reageer