Vraag

problemen met bankkaart

  • 11 maart 2019
  • 1 reactie
  • 430 Bekeken

Ik heb recent een nieuwe bankkaart ontvangen, aan het loket werkt deze perfect maar bij alle winkels waar ik al binnen ging of op elke website werkt deze niet. Ik kan dus nergens betalen (& ja ik heb genoeg geld op mijn rekening ervoor) de easy banking app werkt ook. Wat ook vreemd is, is dat ik vorige week met mijn oude kaart nog 2 dingen heb besteld op hetzelfde moment. Bij de ene site werkte het perfect (en daar had ik nog nooit eerder besteld) maar op een site waar ik vrij vaak bestel werkte dit niet en is er een probleem met mijn betaling, ik kon dit echter nog oplossen maar dit ging dus ook niet omdat mijn nieuwe kaart dat niet toelaat.

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Dag Maya,

We willen dit graag eens in detail nakijken voor jou. Echter, via deze weg kunnen we geen persoonlijke informatie bespreken, dit omwille van veiligheidsredenen.
Kan je ons hierover bellen aub op het nummer 02 433 41 41? We zijn er op weekdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

Mvg,
Enzo

Reageer