Vraag

payconiq by bancontact

  • 7 augustus 2020
  • 1 reactie
  • 200 Bekeken

Beste,

Ik probeer mijn Hello bankkaart toe te voegen aan mijn payconiq. 

Telkens krijg ik de melding "betaling geweigerd " van zodra ik word omgeleid naar het scherm om met de kaartlezer te bevestigen. Als ik in dat scherm dan kies om terug te keren naar de site van de handelaar, krijg ik de melding "authenticatie mislukt".

De kaart toevoegen aan Google pay is wel gelukt. De kaart werkt ook overal: geld afhalen, contactloos betalen, aan terminal betalen, …

Wat zou hier het probleem met payconiq kunnen zijn? En hoe krijg ik het opgelost? Veranderen van browser was ook geen oplossing…

Met vriendelijke groeten, 

Johan 


1 reactie

Hey @Johan ,

Helaas hebben meerdere klanten gemeld dat ze hinder ondervinden met het Bancontact gedeelte in onze app. Via de app Payconiq by Bancontact zou je geen hinder mogen ondervinden! Is dit toch het geval, neem je best contact op met hun helpdesk zodat zij dit kunnen nakijken.

Groetjes,

Lieze

Reageer