Vraag

Onduidelijkheid

• 21 maart 2019
  • 1 reactie
  • 96 Bekeken

Hallo,
ik had 3 dagen geleden een bedrag opgeladen op mijn creditcard van hello bank met mijn gewone bankkaart. Bedrag op mijn creditcard staat aangepast maar is nog steeds niet van mijn eigen rekening afgeschreven. Nochtans was dit een onmiddelijke betaling?
Probeerde dus een aankoop te doen waardoor ik een melding kreeg dat t met die creditcard niet zou lukken. Staat mijn opgeladen bedrag dan eigenlijk fictief op die rekening of hoe moet ik dit precies zien?

Mvg
Christiaan Peeters

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Beste Christiaan,

Via dit kanaal hebben we helaas geen toegang tot je persoonlijke gegevens. Aan de hand van je uitleg lijkt het er inderdaad op dat de onmiddelijke oplading (het equivalent van een online betaling) niet meteen van je zichtrekening is afgegaan. Als je het bedrag als beschikbaar ziet op je Mastercard, wil dit wel zeggen dat deze bruikbaar is. We kijken dit graag meer in detail voor je na als je ons even telefonisch kan contacteren op het nummer 02/433.41.41. We zijn bereikbaar van 07h00 tot 22h00 op weekdagen en van 09h00 tot 17h00 op zaterdag.

Met vriendelijke groet,

Hakim

Reageer