Beantwoord

Nieuwe rekening actie

• 25 januari 2019
  • 8 reacties
  • 629 Bekeken

Ik lees hier op het forum dat door de drukte jullie wat vertraging hebben, maar wou toch even informeren hoe het met mijn aanvraag loopt: 5367600

Alvast bedankt.
icon

Beste antwoord door Enzo 9 februari 2019, 11:45

Dag Kim,

Jouw rekening zal begin volgende week geopend worden; nogmaals onze excuses voor de vertraging.

Nadien krijg je een sms om een pin code in te stellen voor je bankkaart. Eens je deze hebt gekozen, zal de kaart per post opgestuurd worden.
Je zal de kaart met andere woorden zeker en vast nog tijdig ontvangen zodat je de rekening via onze applicatie kan activeren voor het einde van de maand.

Fijn weekend!

Mvg,
Enzo
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Dag Kim,

Onze oprechte excuses voor het ongemak. Jammer zijn er wat problemen bij het openen van de rekening. We proberen dit uiteraard zo snel mogelijk op te lossen en houden je hiervan op de hoogte. Uiteraard blijf je wel nog recht hebben op de actie, ook als je de kaart later ontvangt. We hebben immers alles op tijd van jou ontvangen.

Groetjes,
^San
Beste,

Indien ik vandaag geen sms heb ontvangen, mag u mijn aanvraag annuleren. Ik kan anders nooit meer voor het einde van de maand alles toekrijgen, mijn rekening activeren en mijn bankkaart gebruiken voor de actie van 50euro. Ik heb mijn aanvraag al meer dan een maand geleden ingediend. Iemand die ik ken heeft dit zelfs iets later gedaan en heeft wel al alles ontvangen.

5367600
Beste Enzo,

Nog steeds niets ontvangen, geen mail, geen sms.

Mvg Kim
Reputatie 2
Badge +1
Dag Kim,

Je mag vandaag een mail verwachten van ons ivm het openen van je rekening. Ten laatste morgen ontvang je in dat geval de sms.

Mvg,
Enzo
Dag Enzo,

Nog steeds geen sms ontvangen..

5367600
Reputatie 2
Badge +1
Dag Kim,

Jouw rekening zal begin volgende week geopend worden; nogmaals onze excuses voor de vertraging.

Nadien krijg je een sms om een pin code in te stellen voor je bankkaart. Eens je deze hebt gekozen, zal de kaart per post opgestuurd worden.
Je zal de kaart met andere woorden zeker en vast nog tijdig ontvangen zodat je de rekening via onze applicatie kan activeren voor het einde van de maand.

Fijn weekend!

Mvg,
Enzo
Beste,

Ondertussen zijn we weer een week verder en heb ik nog niets ontvangen. Zo komt waarschijnlijk ook alles in het gedrang voor de 50euro actie.
Reputatie 2
Badge +1
Dag Kim,

Er is inderdaad wat vertraging, waarvoor onze excuses. We hebben alle nodige informatie van jou ontvangen dus we kunnen jouw aanvraag verder afwerken.
Van zodra dit in orde is, zal je hiervan nog een mail ontvangen ter bevestiging.

We hopen dat dit eind volgende week in orde zal zijn.

Fijn weekend alvast!
Enzo

Reageer