Beantwoord

Nieuwe kaart aanvragen

• 9 april 2018
  • 3 reacties
  • 5071 Bekeken

Ik zie net op de website dat je met de nieuwe kaarten contactloos kan betalen. Hoe kan ik een nieuwe kaart aanvragen, aangezien mijn kaart dit nog niet ondersteund.

Kan ik hiervoor gewoon bellen? En moet ik dan betalen voor de nieuwe kaart of niet?
icon

Beste antwoord door Anonymous 11 april 2018, 10:35

Beste Sarah,

Voor een nieuwe kaart dien je ons inderdaad telefonisch te contacteren. Op de nieuwe kaart zal dan automatisch de contactless functie aanwezig zijn. We zijn bereikbaar op het nummer 02/433.41.41 van 07h00 tot 22h00 op weekdagen en van 09h00 tot 17h00 op zaterdag.

Heb je een Hello4You-zichtrekening? Dan heb je recht op één gratis vervanging per jaar.

Mvg,

Hakim
Bekijk origineel

3 reacties

Beste Sarah,

Voor een nieuwe kaart dien je ons inderdaad telefonisch te contacteren. Op de nieuwe kaart zal dan automatisch de contactless functie aanwezig zijn. We zijn bereikbaar op het nummer 02/433.41.41 van 07h00 tot 22h00 op weekdagen en van 09h00 tot 17h00 op zaterdag.

Heb je een Hello4You-zichtrekening? Dan heb je recht op één gratis vervanging per jaar.

Mvg,

Hakim

Ik heb vandaag nieuwe bankkaart aangevraagd. Wanneer ontvang ik deze in mijn brievenbus ?

Hallo,

Een vervanging van de kaart kan 4/5 werkdagen duren. Als je een volledig nieuwe kaart aanvraagt kan dit een paar dagen langer in beslag nemen.

Heb je een nieuwe rekening en één bankkaart aangevraagd dan is de wachttijd langer door de drukke periode bij Hello bank! zelf.

Groetjes

RB

Reageer