Vraag

Limietverhoging debetkaart

• 11 maart 2019
  • 3 reacties
  • 253 Bekeken

Beste,

Ik moet binnenkort een grote betaling doen voor een aankoop. De aankoop zal met de bankkaart ter plaatse betaald moeten worden met mijn debetkaart. Bedrag = ongeveer 5.000€.
Ik dacht dat de weeklimiet standaard op 2.500€ staat? Kan deze dus (tijdelijk) worden verhoogd?

Alvast bedankt.
Mvg,
Nikki

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Dag Nikki,

De standaard limiet voor betalingen in winkels is inderdaad 2.500 EUR per zeven dagen. We kunnen zeker eens bekijken of we de limiet van jouw bankkaart tijdelijk kunnen verhogen. Hiervoor vragen we je wel om ons telefonisch te contacteren op het nummer 02 433 41 41. We zijn er alvast op weekdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

Mvg,
Enzo
Hallo, Ik brei hier graag even op verder, want ik heb een soortgelijke situatie.
Stel dat ik op zaterdag die betaling in de winkel moet doen waarvoor mijn limiet verhoogd moet worden, wanneer bel ik dan best naar jullie om de limiet te verhogen? Moet dat een paar dagen voordien?

Groeten
Reputatie 2
Badge +1
Dag Fleur,

Bedankt voor je bericht.
Een limietsverhoging is onmiddellijk van toepassing. Ook wanneer we dit op een zaterdag in orde maken voor je.
Je mag ons dus vlak ervoor even contacteren en dan bekijken we samen of dit mogelijk is.

Met vriendelijke groet,

Hakim

Reageer