Vraag

Kan niet inloggen via de website

  • 5 juli 2020
  • 4 reacties
  • 490 Bekeken

Momenteel lijkt het niet mogelijk om in te loggen via de website.  Ik ben 100% zeker dat ik de juiste gegevens ingeef maar steeds krijg ik de foutmelding:

“de e-signature is incorrect”

en na de vijfde poging is mijn bankkaart geblokkeerd:

“Wij blokkeerden je kaart na 5 foute M1- of M2-handtekeningen. Bel de helpdesk op +32 2 433 42 81 om de kaart te deblokkeren. (EBW6025)”

Ik heb vrijdag gebeld naar de helpdesk en ik moest met een andere browser proberen.  Ik heb met 4 verschillende browsers geprobeerd, maar inloggen lukt nog steeds niet.  Momenteel is mijn bankkaart dus opnieuw geblokkeerd :-(

(ps: via de App is het wel mogelijk om in te loggen).


4 reacties

Reputatie 1

Bedankt voor je bericht, Dimitri.

Ik vrees dat je nogmaals dient te bellen om je kaart te laten deblokkeren. Via dit forum heb ik zelf geen toegang tot jouw gegevens.

Ik raad je wel aan om mijn collega te vragen om de stappen samen met jou te overlopen. Dit zijn alvast vaak voorkomende oorzaken van een foute handtekening:

  • Je gebruikt een andere kaart dan die waarvan je het nummer invoerde.
  • Je hebt met een bepaalde kaart een profiel aangemaakt op onze site/in onze app en gebruikt nu een ander kaart om een overschrijving te bevestigen of om aan te melden.
  • Je kaart werd vervangen en je gebruikt nog steeds de oude kaart in de kaartlezer.
  • Je voert niet alle cijfers correct in op je kaartlezer.
  • Bij overschrijvingen voor ronde getallen vergeet je de decimalen op de kaartlezer in te geven. Bij bijvoorbeeld een betaling of overschrijving van 100 EUR, zal je gevraagd worden om 10000 in te geven op je kaartlezer. De laatste twee cijfers worden altijd beschouwd als de getallen na de komma.
  • Je kaart is defect.
  • Je kaartlezer is defect.

Bedankt voor jullie antwoord.  Intussen heb ik gisteren de helpdesk gecontacteerd en er ging mij iemand opbellen om dit probleem te bekijken.

In ieder geval:

 - ik heb maar 1 hello-bank kaart
 - ik vul zeker alle cijfers correct in
 - het probleem doet zich reeds voor bij het aanmelden via de website.  Via de App op mijn smartphone kan ik wel betalingen e.d. uitvoeren
 - ik ben pas klant sinds half juni ongeveer, dus een defecte kaart of kaartlezer zou mij verwonderen, maar het kan altijd natuurlijk.

Intussen heb ik nog geen enkele reactie ontvangen van jullie, terwijl de helpdeskmedewerker me vertelde dat ik zou opgebeld worden door een meer gespecialiseerde werknemer.

Kunnen jullie mij verder helpen ?

Ik heb intussen ook een email gestuurd naar info.be@hellobank.be

 

Reputatie 1

Hallo Dimitri,

Het spijt me dat nog niet opgebeld werd. Ik heb via dit forum jammer genoeg zelf geen enkele toegang tot jouw gegevens en kan je ook niet door een collega op laten bellen.

Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Reageer