Vraag

Kaartlezer defect

  • 1 mei 2019
  • 1 reactie
  • 106 Bekeken

Beste,
Ik heb vorige week jullie helpdesk gebeld om een kaartlezer te bestellen. Deze heeft me verwezen naar jullie website dat ik de kaartlezer online moest aanvragen. Echter vind ik nergens een optie om deze online aan te vragen. Op jullie forum heb ik gezocht en staat er dat ik contact moet opnemen met jullie helpdesk telefonisch. Dit is een beetje tegenstrijdig met wat jullie helpdesk tegen mij heeft verteld. (klantennummer: 14215 53149)

1 reactie

Reputatie 2
Badge +1
Beste Joffrey,

Op de website van Hellobank is dit inderdaad geen optie. Wel op de website van onze moederbank, BNP Paribas Fortis.
Uiteraard zal je deze kaartlezer kunnen gebruiken op de Hellobank app en op de Hellobank website.
Je kan dus een nieuwe kaartlezer aanvragen via deze link : https://www.bnpparibasfortis.be/web_fb_card_reader#page=1

Onze excuses voor het misverstand.

Met vriendelijke groet,

Hakim

Reageer