Vraag

Kaartlezer aanvragen

  • 27 oktober 2018
  • 15 reacties
  • 1777 Bekeken

Sinds enkele weken is mijn kaartlezer kapot en zou graag een nieuwe aanvragen.
Hoe doe ik dit best?

15 reacties

Badge
Beste,

Je mag ons steeds je klantnummer doorgeven of ons contacteren op het nummer 02 433 41 41 en dan doen wij het nodige om een nieuwe op te sturen naar je adres!

We zijn bereikbaar op weekdagen van 7 tot 22 uur en zaterdag van 9 tot 17 uur.

Groetjes,
^Gre
Badge
Beste Enid,

De kaartlezer is onderweg!

Groetjes,
^Gre

Ook ik ben mijn kaartlezer kwijt. Zou ik een nieuwe kunnen krijgen ? 
 

klantnummer: 18706 20466

Beste Gert-Jan,

 

Een nieuwe kaartlezer is onderweg!

 

Mvg,

 

Hakim

Beste, 

Mijn kaartlezer is nergens te vinden in huis.

Mijn klantnummer is: 1873636759

Beste Greet

Mijn klantennummer is 18646 91465

Alvast bedankt
Groetjes Enid
Badge

Hallo,

We sturen een nieuwe.

Mvg,

Zobeyer

 

Beste,

Mijn kaartlezer heeft het sinds kort begeven, is het mogelijk een nieuwe op te sturen?
Mijn klantnummer is 61564 78068.

Alvast bedankt!

@Thijs Duchi 

 

We kunnen langs deze weg jammer genoeg geen kaartlezers meer opsturen. Via dit forum hebben we niet langer toegang tot persoonlijke info en kunnen we ook geen post verzenden.

Je kan wel telefonisch bij ons terecht op het nummer 02 433 41 41. Sorry voor het ongemak.

Ik heb vandaag mijn nieuwe pas ontvangen van jullie. Maar ik zou ook graag een kaartlezer ontvangen, zodat ik verder alles kan regelen.

Mijn klantnummer is 71890 85672

Kunnen jullie mij verder helpen?
Beste,

De kaartlezer is onderweg!

Mvg,

Hakim
Mijn kaartlezer is kwijt, en nergens meer te vinden! Kan ik een nieuwe krijgen?

Klantnummer : 18305 18685
Beste Magali,

Er zal spoedig een nieuwe kaartlezer in je brievenbus liggen!

Mvg,

Hakim
mijn kaartlezer is ook nergens te vinden.... is het mogelijk een nieuwe te bestellen?
klantnummer: 11435 97805
Reputatie 2
Badge +1
Dag Amber,

We zullen je een nieuwe bezorgen per post.

Mvg,
Enzo

Reageer