Beantwoord

Kaartlezer aanvragen

  • 27 oktober 2018
  • 21 reacties
  • 4317 Bekeken

Sinds enkele weken is mijn kaartlezer kapot en zou graag een nieuwe aanvragen.
Hoe doe ik dit best?
icon

Beste antwoord door YannickB 26 november 2020, 11:22

Hallo @GilianGeorge 

Ik heb je klantnummer uit je bericht verwijderd. Persoonlijke en bancaire informatie deel je best nooit zomaar via het internet, zeker niet op een publieke site zoals deze.

Om een nieuwe kaartlezer aan te vragen, nodig ik je uit om ons even te bellen op 02 433 41 41. Je kan ons bereiken van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag.

Wij hebben via deze website geen toegang meer tot jouw persoonlijke gegevens bij onze bank.

Bekijk origineel

21 reacties

Badge
Beste,

Je mag ons steeds je klantnummer doorgeven of ons contacteren op het nummer 02 433 41 41 en dan doen wij het nodige om een nieuwe op te sturen naar je adres!

We zijn bereikbaar op weekdagen van 7 tot 22 uur en zaterdag van 9 tot 17 uur.

Groetjes,
^Gre

Beste Greet


Alvast bedankt
Groetjes Enid

Badge
Beste Enid,

De kaartlezer is onderweg!

Groetjes,
^Gre

Ik heb vandaag mijn nieuwe pas ontvangen van jullie. Maar ik zou ook graag een kaartlezer ontvangen, zodat ik verder alles kan regelen.


Kunnen jullie mij verder helpen?

Beste,

De kaartlezer is onderweg!

Mvg,

Hakim

Mijn kaartlezer is kwijt, en nergens meer te vinden! Kan ik een nieuwe krijgen?

 

Beste Magali,

Er zal spoedig een nieuwe kaartlezer in je brievenbus liggen!

Mvg,

Hakim

mijn kaartlezer is ook nergens te vinden.... is het mogelijk een nieuwe te bestellen?
 

Reputatie 2
Badge +1
Dag Amber,

We zullen je een nieuwe bezorgen per post.

Mvg,
Enzo

Ook ik ben mijn kaartlezer kwijt. Zou ik een nieuwe kunnen krijgen ? 
 

 

Beste Gert-Jan,

 

Een nieuwe kaartlezer is onderweg!

 

Mvg,

 

Hakim

Beste, 

Mijn kaartlezer is nergens te vinden in huis.

 

Badge

Hallo,

We sturen een nieuwe.

Mvg,

Zobeyer

 

Beste,

Mijn kaartlezer heeft het sinds kort begeven, is het mogelijk een nieuwe op te sturen?

Alvast bedankt!

Reputatie 1

@Thijs Duchi 

 

We kunnen langs deze weg jammer genoeg geen kaartlezers meer opsturen. Via dit forum hebben we niet langer toegang tot persoonlijke info en kunnen we ook geen post verzenden.

Je kan wel telefonisch bij ons terecht op het nummer 02 433 41 41. Sorry voor het ongemak.

Beste,

 

Ik ben mijn kaartlezer kwijt, ik kan hem neegens vinden! Kan ik een nieuwe aanvragen?

 

 

Reputatie 1

Hallo @Anne Wauters 

Ik heb je kaartnummer uit je bericht verwijderd. Persoonlijke en bancaire informatie deel je best nooit zomaar via het internet, zeker niet op een publieke site zoals deze.

Om een nieuwe kaartlezer aan te vragen, nodig ik je uit om ons even te bellen op 02 433 41 41. Je kan ons bereiken van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag.

Mijn kaartlezer is kapot, kan ik via hier een nieuwe krijgen?

 

mvg,

Gilian

Reputatie 1

Hallo @GilianGeorge 

Ik heb je klantnummer uit je bericht verwijderd. Persoonlijke en bancaire informatie deel je best nooit zomaar via het internet, zeker niet op een publieke site zoals deze.

Om een nieuwe kaartlezer aan te vragen, nodig ik je uit om ons even te bellen op 02 433 41 41. Je kan ons bereiken van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag.

Wij hebben via deze website geen toegang meer tot jouw persoonlijke gegevens bij onze bank.

Beste, 

mijn kaartlezen is enkelen dagen kapot . Hoe

vraag ik een nieuwe kaartlezer aan?

mvg

Reputatie 1

Hallo @Milana 

Om een nieuwe kaartlezer aan te vragen, nodig ik je uit om ons even te bellen op 02 433 41 41. Je kan ons bereiken van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag.

Reageer