Vraag

Kaartlezer aanvragen

  • 27 oktober 2018
  • 9 reacties
  • 1212 Bekeken

Sinds enkele weken is mijn kaartlezer kapot en zou graag een nieuwe aanvragen.
Hoe doe ik dit best?

9 reacties

Badge
Beste,

Je mag ons steeds je klantnummer doorgeven of ons contacteren op het nummer 02 433 41 41 en dan doen wij het nodige om een nieuwe op te sturen naar je adres!

We zijn bereikbaar op weekdagen van 7 tot 22 uur en zaterdag van 9 tot 17 uur.

Groetjes,
^Gre
Beste Greet

Mijn klantennummer is 18646 91465

Alvast bedankt
Groetjes Enid
Badge
Beste Enid,

De kaartlezer is onderweg!

Groetjes,
^Gre
Ik heb vandaag mijn nieuwe pas ontvangen van jullie. Maar ik zou ook graag een kaartlezer ontvangen, zodat ik verder alles kan regelen.

Mijn klantnummer is 71890 85672

Kunnen jullie mij verder helpen?
Reputatie 2
Badge +1
Beste,

De kaartlezer is onderweg!

Mvg,

Hakim
Mijn kaartlezer is kwijt, en nergens meer te vinden! Kan ik een nieuwe krijgen?

Klantnummer : 18305 18685
Reputatie 2
Badge +1
Beste Magali,

Er zal spoedig een nieuwe kaartlezer in je brievenbus liggen!

Mvg,

Hakim
mijn kaartlezer is ook nergens te vinden.... is het mogelijk een nieuwe te bestellen?
klantnummer: 11435 97805
Reputatie 2
Badge +1
Dag Amber,

We zullen je een nieuwe bezorgen per post.

Mvg,
Enzo

Reageer