Vraag

Kaartlezer

  • 16 november 2018
  • 5 reacties
  • 364 Bekeken

Beste

Nog steeds geen kaartlezer ontvangen.

Klantnummer 1880700795

Alvast bedankt

5 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Dag Wouter,

Via deze weg hebben we jammer genoeg geen toegang tot je persoonlijke gegevens. Wanneer heb je de kaartlezer juist aangevraagd?

Groetjes,
Sanne
Hoi Sanne,

Een viertal weken geleden via de Fortis site aangevraagd, daags nadien bevestiging gekregen dat deze verzonden was.
Op HelloBank site vind ik nergens de mogelijkheid om deze aan te vragen.

grtjs

Wouter
Reputatie 3
Badge +1
Dag Wouter,

Normaal gezien zou je deze al moeten ontvangen hebben. We raden je aan om ons telefonisch te contacteren. Op die manier kunnen we je gegevens raadplegen en samen met jou je adres nakijken. Nadat we je gegevens hebben nagekeken, kunnen we nogmaals een kaartlezer naar jou verzenden.

Groetjes,
Sanne
Heb je een telefoonnummer voor me?
Beste Wouter,

Je kan ons bereiken op het nummer 02 433 41 41, van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.

Groetjes,
Naomi

Reageer