Vraag

kaart werkt niet meer

  • 11 september 2019
  • 2 reacties
  • 76 Bekeken

Sinds vrjjdag 6 sept kan ik niets meer doen met mijn kaart. Naar drie kantoren al geweest al 3 maal gebeld zouden binnen de 3 werkdagen terug bellen. Nog geen reactie gekregen.
Ik vraag me af wat de reden hiervan is dus probeer ik het maar via dit forum
Ik vind wanneer u uw klanten beloofd van te bellen dat dit ook gedaan moet worden.
Ik kan al sinds vrijdag geen geld meer afhalen nog overschrijvingen doen en online banking werkt ook niet meer.
U kan me wel van het kastje naar de muur sturen en ik kan natuurlijk nog 10 keer bellen maar dit is vind ik echt niet kunnen.
Ik hoop alsnog dat ik hier voor een deftige verklaring krijg.

2 reacties

Beste Nancy10,

Bedankt voor je bericht.

Wij hebben de oorzaak hiervan nagevraagd bij onze interne dienst, helaas hebben zij ons nog geen antwoord kunnen bieden en kunnen wij je bijgevolg op dit moment niet van dienst zijn. Van zodra wij van hen antwoord ontvangen, hoor je het meteen.

Alvast onze oprechte excuses voor dit ongemak.

Met vriendelijke groeten,
Naomi
Beste,
Intussen is het in orde gekomen alvast bedankt voor uw reactie.
Mvg Nancy

Reageer