Vraag

Kaart geslikt door bankautomaat

  • 20 januari 2021
  • 2 reacties
  • 84 Bekeken

Ik heb dankzij de nieuwe promo waarmee je 50 euro cadeau krijgt een rekening geopend. Ik ging gisteren wat geld erop zetten om betalingen te kunnen doen ermee en mijn kaart werd geslikt door de bankautomaat. Aangezien ik dit bij een BNP Paribas automaat deed vond ik dat heel raar. Mijn kaart lijkt perfect in orde te zijn. Is dit iets waar ik mij zorgen over moet maken/iemand moet contacteren of kan dit gewoon een “one off” zijn?

Bedankt, Alex


2 reacties

Bizar. Ik had dit ook toen ik de eerste langs ging bij een selfservice van BNP Paribas Fortis. Gebeld met Hello team en 5 werkdagen later had ik een nieuwe kaart.

Bij mij kwam er wel een melding op het scherm van de automaat: out of order due to hardware problems, of zoiets.

Hey @alex ,

Dit ligt inderdaad meestal aan een defect aan de automaat.

Je kan telefonisch contact opnemen om kosteloos een nieuwe kaart te verkrijgen.

Groetjes,

Lieze

Reageer