Vraag

Kaart Geblokkeerd

  • 18 juli 2018
  • 3 reacties
  • 1864 Bekeken

Ik heb eind vorige maand een hello bank rekening geopend.
Mijn kaart en kaartlezer werden opgestuurd maar was zelf voor lange tijd niet thuis.
Nu wou ik deze activeren maar zegt de website dat mijn kaart geblokkeerd is.

Hoe los ik dit op?

Groetjes,
Joris

3 reacties

Beste Joris,

Dit kan verschillende redenen hebben.
Via dit kanaal hebben we helaas geen toegang tot je persoonlijk dossier.

Als je ons even kan opbellen op het nummer 02/433.41.41, bekijken we dit graag voor je en nemen we onmiddellijk de gepaste actie.
We zijn bereikbaar van 07h00 tot 22h00 op weekdagen en van 09h00 tot 17h00 op zaterdag.

Met vriendelijke groet,

Hakim

Mijn kaart is geblokkeerd wat nu

Reputatie 1

Hallo Sandra,

Ik nodig je uit om ons even te bellen op 02 433 41 41. Mijn collega’s kunnen je kaart onmiddellijk opnieuw activeren.

Reageer