Vraag

kaart defect

  • 21 januari 2020
  • 1 reactie
  • 493 Bekeken

Mijn bankkaart is defect , hierbij vragen ze mij telefonisch 5 cijfers , ik vind deze negens meer terug . Doordat laptop gecrascht is ben ik mijn app ook kwijt , ik kan geen geld afhalen of betalingen doen . Help !!


1 reactie

Reputatie 1

Dag Griet,

Om je debetkaart te laten laten vervangen heb je inderdaad zo’n beveiligingscode nodig. Ook voor het aanpassen van andere persoonlijke info, pincodes of limieten is dat een vereiste beveiliging.

Om die code aan te maken:

Toen je klant bij ons werd kreeg je een document met daarop een telefonische beveiligingscode die je bij het eerste gebruik (telefonisch contact) moest wijzigen naar een door jou gekozen code. Zegt dat je misschien iets?

Zo niet, dan kan je een nieuwe code op laten sturen door ons even op te bellen via 02 433 41 41.

Ben je ook klant bij BNP Paribas Fortis, dan kan je ook aanmelden op hun site (dat kan ook met je Hello Bank debetkaart), bovenaan rechts klikken op Instellingen en dan kiezen voor Easy Banking Phone om een nieuwe code aan te maken. Die code zal ook voor ons werken.

Reageer