Vraag

Inloggen

  • 11 april 2021
  • 6 reacties
  • 108 Bekeken

Ik kan niet inloggen op mijn nieuwe rekening. Heb de procedure correct gevolgd, 

Maar na het invullen van mijn door de Digipass geleverd handtekeningnummer krijg ik steeds de melding vat er een technisch probleem is !!!

 


6 reacties

Mijn excuses voor het ongemak, @RenaatVanPoelvoorde .

Heb je al geprobeerd om onze app te herinstalleren en het hierna nog eens te proberen?

Groetjes,

Lieze

Dank voor het antwoord Lieze, maar is via pc, op de website van de bank.  Daar moet ik toch geen app voor instaleren?

 

Je dient voor de eerste keer via onze app aan te melden om je rekening helemaal te activeren.

Nadien kan je ook op onze website aanmelden.

Groetjes,

Lieze

Ik Heb helemaal geen iPhone, en kan dus ook geen app gebruiken !!!  Bovendien heb nergens gelezen of gehoord dat men enkel een rekening kan activeren via de app!!!

 

 

 

Heb ondertussen, via een tablet van een familielid de app gedownload en geïnstalleerd, en de rekening kunnen activeren.

Toch dank voor de hulp

 

Renaat

Super dat je het hebt kunnen oplossen, @RenaatVanPoelvoorde !

Fijne dag verder,

Lieze

Reageer