Vraag

gebruik nieuwe kaart . box ontvangen .code ontvangen .code gewijzigd aan bc .overschrijving proberen te doen . niets werkt

  • 20 januari 2020
  • 3 reacties
  • 825 Bekeken

box ontvangen .

code ontvangen via sms.

kaart ontvangen.

code gewijzigd aan bc automaat  .

 

overschrijving proberen te doen naar hello bank rekening nummer. niets werkt 

 

is er nog iets wat ik moet doen zodat mijn kaart werkt ? 

 

gr


3 reacties

Reputatie 1

Dag Gwenny,

Gebruik je de Hello Bank app voor smartphone of tablet, of werk je toevallig met onze site of met de Easy Banking app/site van BNP Paribas Fortis?

Om je rekening te activeren moet je je namelijk minstens een keer in onze eigen app hebben aangemeld.

gebruik de hello bank app en daar komen al mijn gegevens tevoorschijn .…

 

maar kan niets doen 

Reputatie 1

Bedankt voor je antwoord Gwenny. Kan je ons in dat geval even een mail sturen op administratie.be@hellobank.com? Dan kunnen we meer in detail nagaan wat er aan de hand is.

Reageer