Vraag

Garmin pay gebruiken

  • 20 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 110 Bekeken

Hallo,

Ik heb Garmin pay aan mijn Garmin smartwatch toegevoegd. In de app is de Hello bank maestro kaart toegevoegd, alles lijkt ok te zijn.
Maar wanneer ik in een winkel iets wil betalen ermee, dan krijg ik steeds een foutmelding 'transactiefout'.
Moet er nog iets geactiveerd worden op mijn kaart zodat ik Garmin pay kan gebruiken ?

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Beste David,

Bedankt voor je bericht.
Deze foutmelding kan verschillende oorzaken hebben. Dit forum lijkt ons niet de meest geschikte manier om tot een oplossing te komen.
Zou je onze gespecialiseerde helpdesk even kunnen contacteren op het nummer 02/433.40.92 aub? Ze zijn bereikbaar van 07h00 tot 22h00 op weekdagen en van 09h00 tot 17h00 op zaterdag.

Mvg,

Hakim
Hoi David,
is dit dan in orde gekomen?
Ik zou een Hello account aanvragen maar die Garmin moet zeker werken.
Thx
Chris

Reageer