Beantwoord

[FAQ] Ik ben van adres veranderd. Wat nu?

  • 18 december 2015
  • 2 reacties
  • 4180 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2
Ik ben van adres veranderd. Wat nu?
icon

Beste antwoord door Joeri 18 december 2015, 16:58

Een goede reflex: bel je Hello Team. Je kan hen telefonisch bereiken op 02 433 41 41 van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +2
Een goede reflex: bel je Hello Team. Je kan hen telefonisch bereiken op 02 433 41 41 van maandag tot vrijdag van 7 tot 22 uur en op zaterdag van 9 tot 17 uur.
Reputatie 2
Badge +1
Het aanpassen van je adres kan je ook via mail doen.
Eens dat je nieuw adres op het gemeentehuis aangepast is, bezorg je ons een recto verso kopie van je identiteitskaart, samen met:

Een mail naar administratie.be@hellobank.com waarin je het nieuw adres vermeldt
OF
Een uitlezing van je identiteitskaart via een eID-reader
OF
Op de recto zijde van de kopie noteer je met de hand geschreven het nieuw adres

Om tot slot de wijziging te kunnen uitvoeren en bevestigen, bellen we je nog even op. Vermeld dus best je telefoonnummer en dan nemen we contact op met jou. Of je mag ons uiteraard ook zelf bellen op het nummer 02 433 41 41. We zijn er op weekdagen van 7u tot 22u en op zaterdag van 9u tot 17u.

Reageer