Beantwoord

Defecte kaartlezer

• 31 augustus 2018
  • 2 reacties
  • 939 Bekeken

Begin augustus was mijn kaartlezer defect Hiervoor heb ik eerst via mail een info gevraagd en toen werd heeft men mij belooft een nieuwe op te sturen. Na 2 weken had ik echter nog niks ontvangen.
Dus heb ik telefonisch contact opgenomen. Toen heeft men mij opnieuw verzekerd er een op te sturen, of dat indien het dringend was ik er ook een kon halen in een BNP kantoor. Ik heb gezegd dat dat geen probleem was en dat ik wel kon wachten op de post. Nu heb ik na een week echter nog altijd niks ontvangen. Ik heb er alle begrip voor dat jullie waarschijnlijk minder bemand zijn tijdens de zomervakantie, en ik heb er het volste vertrouwen in dat jullie telefoon/emaildienst de info correct heeft weergegeven. Maar een van de redenen waarom ik bij een internetbank zit, is omdat ik geen zin heb om mij vrije zaterdagvoormiddag aan een bankbezoekje op te op te offeren. Ik zal nu maar naar een kantoor gaan, maar in de toekomst zou het handig zijn mocht dit niet meer voorvallen.

Effe bewerken: ik merk net dat alle BNP kantoren in mijn omgeving dicht zijn op zaterdag. Ik zal maar constant kaartlezers moeten lenen bij vrienden, totdat ik eens een halve dag verlof heb zeker?
icon

Beste antwoord door Enzo 4 september 2018, 15:41

Beste,

Eerst en vooral onze excuses voor het feit dat je nog steeds geen kaartlezer hebt ontvangen van ons. We zouden voor de zekerheid jouw adresgegevens nog eens moeten nakijken want het is uiteraard vreemd dat de kaartlezer twee keer niet toegekomen is. De kantoren van BNP Paribas Fortis zijn in de maanden juli en augustus inderdaad gesloten op zaterdag.

We begrijpen zeker dat je, als klant van een internetbank, ook op afstand wil verder geholpen worden.

Kan je ons eventueel toch nog één keer bellen zodat we dit kunnen uitklaren? Je kan ons bereiken op het nummer 02 433 41 41, van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag. Of je mag ons ook een telefoonnummer doorgeven zodat we je zelf contacteren.

Mvg,
Enzo
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Beste,

Eerst en vooral onze excuses voor het feit dat je nog steeds geen kaartlezer hebt ontvangen van ons. We zouden voor de zekerheid jouw adresgegevens nog eens moeten nakijken want het is uiteraard vreemd dat de kaartlezer twee keer niet toegekomen is. De kantoren van BNP Paribas Fortis zijn in de maanden juli en augustus inderdaad gesloten op zaterdag.

We begrijpen zeker dat je, als klant van een internetbank, ook op afstand wil verder geholpen worden.

Kan je ons eventueel toch nog één keer bellen zodat we dit kunnen uitklaren? Je kan ons bereiken op het nummer 02 433 41 41, van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag. Of je mag ons ook een telefoonnummer doorgeven zodat we je zelf contacteren.

Mvg,
Enzo
Update: Ik heb dus nog eens gebeld en toen heeft jullie medewerker mij voorgesteld om nog eens een op te sturen, maar nu ging hij manueel mijn adres op envelop schrijven.
Dit keer is dit goed aangekomen(adres was handgeschreven), waarvoor dank.
Nu is dit opgelost voor mij. Ik vind het echter zorgwekkend dat mijn eerdere pakketjes niet zijn toegekomen. Een kaartlezer kwijtspelen in de post is niet zo erg, maar wat als er een bankkaart verdwijnt en er vervolgens fraude mee gepleegd wordt?
Jullie werken blijkbaar samen met TBC-post. kan het zijn dat mijn adres(is dubbelgecheckt bij het telefoneren-Bij jullie zit het juist) niet in hun systemen zit?

Reageer