Vraag

Beheerskosten zichtrekening

• 15 januari 2019
  • 5 reacties
  • 480 Bekeken

Hallo wanneer ik probeer om mijn bnp paribas fortis rekening om te zetten naar een hello bank rekening lukt dat niet.
Alles lukt tot ik op bevestigen druk , dan gebeurt er niets en komt er ook geen foutmelding.
Ook als ik op de de voorwaarden klik lukt dat niet, dan blijft het draaien met de melding gegevens ophalen.

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Beste Josiane,

Als het via de applicatie niet lukt om je rekening om te vormen, doen we dit graag telefonisch voor jou.
Je mag ons even opbellen op het nummer 02/433.41.41. We zijn bereikbaar van 07h00 tot 22h00 op weekdagen en van 09h00 tot 17h00 op zaterdag.

Met vriendelijke groet,

Hakim
Het is toch gelukt na de app verwijdert te hebben en terug te zetten.
Moet ik nog iets doen met mijn oude kaart van bnp paribas fortis?
Reputatie 2
Badge +1
Beste Josiane,

Je kan je kaart van BNP Paribas Fortis blijven gebruiken tot het ogenblik waarop je je nieuwe kaart van Hello (deze zal binnen de week in je brievenbus liggen) voor het eerst succesvol hebt gebruikt.
We wensen je van harte welkom bij onze bank! :)

Met vriendelijke groet,

Hakim
Hallo

Ik heb gezien dat er nog 3euro van mijn rekening gegaan is omdat ik een comfortrekening had, bij jullie is dat nu toch gratis?
Ik zou ook mijn beleggersrekening willen opzeggen, hoe doe ik dat?

Groetjes Josiane
Reputatie 2
Badge +1
Beste,

Onze rekening is inderdaad volledig gratis. We vermoeden dat deze kost werd aangerekend omdat je begin januari wel nog over een Comfort Pack beschikte.

Voor het afsluiten van een beleggersrekening, kan je best telefonisch contact opnemen met de dienst sparen en beleggen van BNP Paribas Fortis.
Ze kunnen samen met jou bekijken hoe dit best opgevolgd kan worden. Je kan hen bereiken op het nummer 02 433 41 34, van 7u tot 22u op weekdagen en van 9u tot 17u op zaterdag.

Mvg,
Enzo

Reageer