Vraag

Bankkaart niet ontvangen

  • 25 augustus 2020
  • 1 reactie
  • 116 Bekeken

Geachte, 

 

een paar maand geleden diende ik mijn aanvraag tot het openen van een zichtrekening in. Ik heb toen alles correct ingevuld alsook een kopie van mijn identiteitskaart doorgestuurd. Tot op heden ontving ik echter geen bankkaart.

 

Kan u dit eens nagaan?

Alvast bedankt, 

met beleefde groeten, Sven Breugelmans

 

 


1 reactie

Reputatie 1

Bedankt voor je bericht, Sarah.

Ik heb alle persoonlijke gegevens uit je vraag verwijderd, want dit is een publieke website waarop iedereen mee kan lezen. Persoonlijke en bancaire info deel je best nooit zomaar online.

Een maand wachten is inderdaad wel enorm lang. Kan je ons even bellen op 02 433 41 41? Op die manier kunnen we je aanvraag opzoeken en kunnen we nagaan wat er aan de hand is.

Alvast mijn excuses voor het ongemak.

Reageer