Vraag

Bancontact

  • 17 maart 2019
  • 2 reacties
  • 127 Bekeken

Badge
Ondertussen werkt deze, het is te zeggen, 1 keer. Vandaag lukte het niet om te betalen met deze app. In plaats van de Bancontact/payconiq app te openen gebruiken jullie blijkbaar een eigen app. En daar moet ik dan de code ingeven van mijn internetbankieren en dat met een iPhone met touch id. Niet echt praktisch, werk aan de winkel zou ik zeggen. Als "internetbank" lopen jullie toch wat achter...

2 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Beste,

Dit is een gekend probleem en onze IT-dienst doet al het mogelijke om dit euvel spoedig te herstellen.
Bedankt voor je feedback.

Met vriendelijke groet,

Hakim
Badge
Ik merk juist dat, niettegenstaande de app een foutmelding gaf, de betaling wel is doorgegaan. Dit wil zeggen dat ik 2x betaald heb. Dit is wel een ernstig probleem. Al bij al, niet erg opgezet met jullie dienst/app.

Reageer