Vraag

Afhaal limiet

• 26 juni 2020
  • 3 reacties
  • 29 Bekeken

Beste

Ik zou een grote som geld moeten afhalen. Is er geen afhaal limiet aan de automaten? Zoja? Hoe kan ik deze verhogen?

Mvg

3 reacties

Reputatie 1

Bedankt voor je bericht Pieter.

Met een debetkaart kan je standaard 625 EUR per dag en 1250 EUR per 7 dagen afhalen.

Je kan je limiet laten verhogen door ons even te bellen vanuit onze app of door contact op te nemen met het nummer 02 433 41 41 en je klantennummer en je beveiligingscode die je kreeg toen je klant werd, in te voeren.

Is de beveiligings code hetzelfde als mijn pin code? Zo niet, wat doe ik best als ik deze beveiligingscode niet meer weet of heb.

Reputatie 1

Dag Pieter,

Je beveiligingscode is niet hetzelfde als je pincode. Toen je bij ons klant werd, kreeg je een brief met daarin een automatisch aangemaakte code van 5 cijfers. Bij het eerste gebruik ervan werd je gevraagd om die te vervangen door een code die je zelf kon kiezen.

Als je ze niet meer kent, dan raad ik je aan om ons te bellen via ‘Contacteer ons’ nadat je hebt aangemeld in onze app. Je kan tijdens het gesprek ook steeds vragen om je een nieuwe beveiligingscode op te sturen.

Reageer