Vraag

Activatie debetkaart

• 27 april 2018
  • 5 reacties
  • 2119 Bekeken

Ik heb enkele weken geleden een bankkaart aangevraagd bij Hello Bank. Het stappenplan vertelde me dat ik een pincode via sms zou moeten ontvangen, maar die heb ik nooit gehad. Ik heb wel de brief gekregen met een pincode erin. Dan zou ik als volgt de kaart moeten activeren door een verrichting uit te voeren op een bankautomaat of in een winkel, ik ben dan vervolgens naar een bankautomaat van bnp paribas gegaan maar er kwam een foutmelding op. Nu op een ander stappenplan dat ik via de post ontvangen heb, staat dat ik een 11-cijferige code ontvangen zou moeten hebben om daarmee de kaart te activeren, maar die heb ik niet. Wat moet ik nu doen? Alvast bedankt!

met vriendelijke groeten

5 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Beste,

Indien je per post een pin code hebt gekregen, dien je de kaart inderdaad nog te activeren door middel van een 11-cijferige activatiecode. Indien je die niet ontvangen hebt van ons, kan je best even bellen naar het nummer 02 433 41 41. Neem er zeker je 5-cijferige code van Easy banking phone bij, die zou je van ons per post moeten gekregen hebben.

Op die manier kunnen we de kaart telefonisch activeren voor jou en kan je er mee aan de slag.

Mvg,
Enzo
Het is helemaal geregeld door te bellen! Hartelijk bedankt voor de hulp!
Reputatie 2
Badge +1
Graag gedaan, Leen!

Mocht er in de toekomst nog iets zijn, aarzel zeker niet.

Fijne dag nog,
Enzo
Ik heb exacte probleem..dus ik zou ook moeten bellen en dan pas kan het inorde zijn ok..maar die 6cijfers heb ik niet gekregen. Dus mijn vraag wat nu?
Reputatie 2
Badge +1
Beste Denis,

Ook zonder deze 5-cijferige code kunnen we je verderhelpen. We vragen je wel ons even telefonisch te contacteren omdat we via dit kanaal geen toegang hebben tot je persoonlijke gegeven. We zijn bereikbaar van 07h00 tot 22h00 op weekdagen en van 09h00 tot 17h00 op zaterdag.

Met vriendelijke groet,

Hakim

Reageer