Beantwoord

Aanvraag kaartlezer

  • 24 april 2018
  • 3 reacties
  • 1483 Bekeken

Beste

Ik heb een tijdje geleden een bankkaart aangevraagd.
Deze is toegekomen maar ik heb nog geen 'Hello Box' aangekregen met een kaartlezer in.
Ik kan me dus niet aanmelden of geen verrichtingen uitvoeren. Is het mogelijk dat ik een kaartlezer toegestuurd krijg?

Alvast bedankt
Met vriendelijke groeten

Jorden Peeters
icon

Beste antwoord door Enzo 24 april 2018, 19:08

Dag Jorden,

Kan je ons het ID nummer van je aanvraag eventueel bezorgen? Dan doen we het nodige om je een kaartlezer te bezorgen.
Alvast onze excuses dat dit tot op heden nog niet gebeurd was.

Groeten,
Enzo
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 2
Badge +1
Dag Jorden,

Kan je ons het ID nummer van je aanvraag eventueel bezorgen? Dan doen we het nodige om je een kaartlezer te bezorgen.
Alvast onze excuses dat dit tot op heden nog niet gebeurd was.

Groeten,
Enzo
Hey Enzo

Alvast bedankt voor het snelle antwoord!
Het ID nummer van de aanvraag is: 4638922

Met vriendelijke groeten

Jorden Peeters
Reputatie 2
Badge +1
Dag Jorden,

Bedankt voor je reply.
We sturen je een nieuwe kaartlezer op per post.

Fijne avond nog!

Mvg,
Enzo

Reageer