Beantwoord

Verzenden simulatie per e-mail werkt niet

• 2 januari 2017
  • 3 reacties
  • 1940 Bekeken

Hallo,

Als ik een woonleningsimulatie wil verzenden naar mijn e-mailadres, geeft een groen vinkje naast de verzend-knop aan dat het verzonden is, maar ik krijg de e-mail niet aan. Ook niet in mijn spam-folder. Kan dit opgelost worden?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Enzo 9 januari 2017, 15:27

Dag Kevin,

We hebben je hierover reeds via mail gecontacteerd maar bij deze ook via deze weg nog kort even een antwoord. Op maandag 02/01 was er inderdaad een algemeen probleem waardoor sommige mails met in pdf het overzicht van de simulatie niet verzonden werden. Sinds dinsdag 03/01 zou dit opnieuw in orde moeten zijn.

Laat ons zeker en vast iets weten mocht je nog vragen hebben of problemen ondervinden.

Fijne dag nog,
Enzo
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Dag Kevin,

Bedankt om ons dit te laten weten.
We vragen het even na aan de correcte dienst.

Groetjes,
Sanne
Bedankt!
Reputatie 2
Badge +1
Dag Kevin,

We hebben je hierover reeds via mail gecontacteerd maar bij deze ook via deze weg nog kort even een antwoord. Op maandag 02/01 was er inderdaad een algemeen probleem waardoor sommige mails met in pdf het overzicht van de simulatie niet verzonden werden. Sinds dinsdag 03/01 zou dit opnieuw in orde moeten zijn.

Laat ons zeker en vast iets weten mocht je nog vragen hebben of problemen ondervinden.

Fijne dag nog,
Enzo

Reageer