Meeting met Hello bank?

• 8 januari 2018
  • 11 reacties
  • 1967 Bekeken

Goedemiddag,

is het mogelijk om een afspraak te maken omtrent de hypothecaire lening bij jullie?

Alvast bedankt.

mvg,

Maxime

11 reacties

Reputatie 3
Badge +1
Dag Maxime,

Hello bank is een online bank zonder kantoren. Hierdoor is het niet mogelijk om een afspraak te maken. Alle informatie omtrent een woonkrediet bij ons, kan je vinden op onze website. Daar kan je ook een simulatie maken op basis van jouw gegevens. De rente die je daar ziet, is de rente die wij op dit moment aanbieden. Als je akkoord bent, kan je de aanvraag naar ons doorsturen. Van zodra we die ontvangen hebben, nemen we telefonisch contact met je op om alles te overlopen en de verdere procedure uit te leggen.
Indien je eerder al een aantal vragen hebt, kan je uiteraard via deze weg of telefonisch contact met ons opnemen. We helpen je immers graag verder! We zijn bereikbaar op het nummer 02 433 41 41 van 7 tot 22u op weekdagen en op zaterdag van 9 tot 17u.

Groetjes,
Sanne
Goedemiddag,

wat is jullie huidige rente (vast)? Ik vind dit niet direct terug op jullie website of in mijn simulatie.

Alvast bedankt.

mvg,

Maxime
Reputatie 3
Badge +1
Dag Maxime,

Dat hangt af van het aantal jaar waarop je wenst te lenen. Weet je op hoeveel jaar de lening wilt laten lopen?

Groetjes,
Sanne
25 jaar
Reputatie 3
Badge +1
Dag Maxime,

De rente voor 25 jaar is op dit moment 2,40% zonder kortingen. Indien je alle kortingen hebt, kan dit zakken tot 1,90%.

Groetjes,
Sanne
Goedemiddag,

welke documenten hebben jullie van mij nodig om asap een lening aan te gaan? Ik twijfel nog over de duurtijd van de lening.

mvg,

Maxime
Reputatie 3
Badge +1
Dag Maxime,

Je dient eerst je aanvraag door te sturen via onze site. We verzenden onze offerte dan. Je dient onze offerte per post terug te sturen. Bovendien hebben we ook nog een kopie van je identiteitskaart, je loonfiches van de drie laatste maanden, de compromis, bewijs van eigen inbreng enzovoorts nodig. Welke documenten we juist van jou nodig hebben, zullen we telefonisch en per brief meedelen.

Groetjes,
Elisa
Dag Elisa,

hoe rap gaat dit proces, de offerte per post en etc ...

Hoe bewijs ik de eigen inbreng?

mijn nummer is 0472896329
Reputatie 3
Badge +1
Dag Maxime,

Je moet toch rekenen op minstens 2 à 3 weken voor een beslissing, vermits het met de post verloopt. Het opsturen van de offerte naar jou duurt enkele dagen, dan moet jij het nalezen, documenten verzamelen, en terug verzenden per post, wat ook terug enkele dagen duurt. Dan voeren wij het in in ons systeem en krijgen we een beslissing binnen twee werkdagen.

Je kan je eigen inbreng bewijzen door bijvoorbeeld je rekeninguittreksels door te sturen, of als je geld krijgt van de verkoop van een vorige woning, kan je de compromis van die woning doorsturen.

Groetjes,
Elisa
Eigen inbreng komt van mijn ouders, uittreksel van hen ok + bevestiging ? of moet dit eerst naar mijn rekening?
Reputatie 2
Badge +1
Dag Maxime,

Het is belangrijk dat we kunnen nagaan dat de tegoeden beschikbaar zijn op een rekening van jou. Er dient dus inderdaad eerst een overschrijving te gebeuren van de rekening van jouw ouders naar jouw rekening en vervolgens dien je ons een uittreksel te bezorgen waarbij we kunnen zien dat de tegoeden op jouw rekening staan.

Mvg,
Enzo

Reageer